Beste relatie,

Ondernemer zijn is soms een moeilijk beroep. Als jouw adviseur doen wij ons best om je daarbij te ondersteunen, met name natuurlijk bij alle financiële aangelegenheden. Voor de meer ingewikkelde fiscale problemen krijgen wij daar op onze beurt ondersteuning bij van Van Vugt & Van Hulten Belastingadviseurs & Financieel Planners.

Onlangs heeft een van hun adviseurs, Martijn van Hulten, een boek geschreven over de financiële valkuilen die je als ondernemer kunt tegenkomen en die je uiteraard het liefst wilt ontwijken. In zijn boek beschrijft hij er zeven, waarvan hij uit ervaring weet dat deze vaak voorkomen en die met wat moeite best te ontwijken zijn.

Graag geef ik je de mogelijkheid om dit boek als eboek gratis te downloaden. Klik daarvoor op de onderstaande link, waarna je wordt doorgeleid naar hun website. Als je daar je naam en e-mailadres invoert, kun je het downloaden. Zij houden je vervolgens ook op de hoogte van allerlei fiscale en financiële nieuwtjes en wetenswaardigheden. Zodat je ook op de hoogte blijft van andere financiële valkuilen dan de zeven in het boek.

Download het e-boek “Zeven Financiële Valkuilen voor Ondernemers… en hoe ze te ontwijken”.

Ik hoop dat het je inspireert om actie te ondernemen om valkuilen in de toekomst te ontwijken.
Uiteraard helpen wij je daar graag bij!

Met vriendelijke groet,

Toine Kuijten